måndag 24 augusti 2009

Bra träning med abrubt slut!

Idag var det träning igen efter den fruktansvärda matchen igår, och skönt var de. De spritter i benen timmarna innan en sådan träning när matchen gick som den gick. Nya femmor bildades, Så nu spelar jag (19) med Davva (15) och Rabin (81) och vi hade backarna Gurra (89) och Vicke (52). Det gick riktigt bra. Kul!

Det mindre roliga var att i slutet av träningen gick mitt stål på höger skridskon av. Nu jobbar mattris Dan för fullt för att plocka fram nya stål innan träningen 19.15 imorgon bitti. Jag hoppas verkligen dem hinner, de är nog lugnt jag har min tillför lit till han.

Jo juste har ju dragit igång med plugget nu också, fantastiskt roligt det är att plugga igen alltså!
För er som inte vet pluggar jag tekniskt basår på distans, Jönköpings tekniska högskola. Det är alltså 60högskolepoäng som innefattar:
Matematik 20 högskolepoäng (hp)
Fysik 25 högskolepoäng (hp)
Kemi 15 högskolepoäng (hp)
I matematik läses motsvarande gymnasiets kurser C och D.
I fysik läses motsvarande naturvetenskapsprogrammets kurser A och B på gymnasiet.
I kemi läses motsvarande naturvetenskapsprogrammets kurs A på gymnasiet.
Kurslitteraturen har ännu inte dumpit ner i brevlådan, eller antagligen blir de väll paket AVIn som dimper ner. Jag köpte böcker för 2.500kr på Norska Cdon.com. Hoppas på att de kommer imorgon eller Onsdag.























Jag kör med 6 meter radie, vilket för er som inte är så insatta i detta är en lite ovanligare variant, den är väldigt lång vilket gör att de krävs alltså lite mer kraft i skären men man glider snabbare/längre på varje skär. Jag tycker denna passa mycket bra för mig. Jag åker med mycket kraft i skäret och hög toppfart.

110% imorgon på träningen!

/19

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar